Tuesday, December 10, 2013

Ayat SMS Yang Minta Kaki

Assalamualaikum..
Hello people

Kali ni den nak kabo pasal pesen ayat - ayat sms yang buat den raso nak sepak2 je si pengirim tuh..
hahaha.. :D
terutamanya yang spesies baru dapat handphone.. Bukan aku tak pernah guna tapi bila fikir balik rasa macam aku pun turut sama.............aargghhh!!
aku memang pantang betul bila ada spesies yang jenis hantar sms macam kat bawah ni :

                   ayat satu : aq x suwkew la makan kat citew. jum la lepaks kat kedai laen
                               ayat dua  : hai chat kew..
                               ayat tiga  : adew cpew2 x nak itot aq gi main futsal hr niew??
                               ayat empat : skunk aq tengah gdew gan dew..

aku rasa nak tampar2 je sebab kadang2 adik aku pun suka jgk guna bahasa macam ni.. pernah la cik sayang pakai bahasa bajet cute ni ,tapi aku suruh tukar..gedik ok!
bila aku baca ayat mesej macam tuh aku rasa macam bangang gila.. what the fish nak pakai bahasa macam tu? bahasa Malaysia dah khatam banyak kali agaknya..konon rasa comel sangat lah? plesshhhh... hahaha :D


Loves,
Afieqa Young

3 comments:

  1. rasa nak hentak kepala kat dinding bila baca ayat-ayat cemtu xD sabooo je lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn tau tak apa.. silap hari bulan handphone pun boleh besepai kat dinding.. haha :D

      Delete

No Harsh Word, Kita Kawan Ok ! *shake*

Copyright 2016 Reserved to Afieqa Young Design By Cik Nurfarah