Tuesday, August 23, 2011

bajet bagossss....bleh jalan!

Assalamualaikum and haluu semua...
korang semua sihat ker?
alhamdulillah la kalau korang sihat..

entry kali nie cikbunga nak citer pasal bajet bagos!
see..cikbunga dah kaler biru lagi tulisan tu hokeh!
entry nie tak ditujukan kepada sesapa ok..
tapi memang ada la manusia cenggini..
**ayat apa yang cikbunga guna nie??
hihihi..

orait..as we know la kan..memang ada en manusia bajet bagos nie..
sumer dia je yang betul...
dia jer yang bagos and bla..bla..bla..
kalau korang rasa or ada niat nak bajet bagos,lupekan jer la..
korang tahu tak kenapa??
sebab korang akan buat orang kat sekeliling korang tu...annoying giler ok!

cikbunga sendiri pom menyampah tengok orang bajet bagos,perfect segala nie..
lepas tu..suka2 hati jer kan nak condemn orang...
maklumlah..ko tu bagos sangat kan...
hakikatnyer..
cakap jer lebih..
boleh jalan....
**ishh..ayat cikbunga nie macam mengata kat someone la plak..
hihi..
whatever..sape makan cili dia la rasa pedas..
tak gitu??

thanks for reading this entry..
bubyez..
=)

5 comments:

  1. hihi..tetiba ter'emo'lak sweetie..hui3..

    ReplyDelete
  2. kadang2 kita tak perasan kita ni bajet bagus.. huhu

    ReplyDelete
  3. umie:hui3..sabar jek la erk..

    hamzah:betul2..tapi kita cuba untuk jadi diri sndiri..kan3? =)

    ReplyDelete

No Harsh Word, Kita Kawan Ok ! *shake*

Copyright 2016 Reserved to Afieqa Young Design By Cik Nurfarah