Wednesday, February 1, 2012

Cik Latah.. :p

Assalamualaikum and hai buddies..
Dah sesawang agaknye cik belog neh..lame tak menghupdate..hew2..
Maaf yer..=p
Orait this entry cikbunga nak citer pasl latah..haaa..korang tau kan jadahnye latah tu..
‘oh mak kau!’..’nenek aku tepi parit’..and macam2 lagi lah..
Expecially untok kekaum wanita neh...korang expert bebeno la kan..but,laki pon tak kurang hebatnye kan bab2 melatah neh..betol2 tak..haaa korang jangan dok sebok2 nak geleng kepala..*muahahahahahaha..
Aku pon tak tahu ape motif agaknyer melatah neh..tebiat kot..
*tutup muka ngan bantal sbb aku pon melatah jugak..hahaha*
Tapi betul dooe..rasanye kalau dah terkejut or sewaktu dengannye tuh..hah keluar la ayat2 yang tak sepatotnye..ada la satu insiden neh..cikbunga pernah  termelatah depan makcik..makcik aku tu ustazah..pergghh..hew2..
Dia kata “tuan dh lawa (blushing gua di situ yer..haha)..tapi melatah.. jatuh la saham”..haha..and aku bagitau kat hencik sayang..konon2 nak mengadu *haktui*
Last2 aku yang jadi bahan hencik sayang tu..awal2 dah ugut hantaran kureng sbb melatah..*ciss*
Melatah ni korang jangan dok buat mainan taw..penah sekali cikbunga tengok sorang makcik nie..mybe dia terkejut kot..kot la..dia punya latah, mak aiiii...panjang doe..aku yang tengok nie gelak nk pecah perot..*jahat*
Korang jangan hengat latah ni golongan makcik2 jer  taw..dulu cik bunga pon anggap latah  nie stail makcik2 jer..tapi bila dah kena batang hidong yang tak berapa mancung neh..haaa...hambik kauu..aku pon dah terikot..
So the conclusion is jangan biarkan diri anda diselubungi...MELATAH!
*muahahahahaha*
k.bai..=)

No comments:

Post a Comment

No Harsh Word, Kita Kawan Ok ! *shake*

Copyright 2016 Reserved to Afieqa Young Design By Cik Nurfarah